czwartek, 18 października 2012

MAKARON Z MARCHEWKĄ

Smaczny i prosty pomysł na obiad. Połączenie marchewki, mięsa mielonego oraz makaronu bardzo przypadło mi do gustu, polecam!;)
~
MAKARON Z MARCHEWKĄ
Przepis:
składniki:
makaron kokardki;
pół kg mięsa mielonego;
1 cebula;
600g marchewki;
 pół szklanki śmietany 18%;
1 łyżeczka cukru;
1 łyżeczka masła;
sól, pieprz;
olej;
 Przygotowanie:
1. Marchewkę obieramy, myjemy, gotujemy w osolonej wodzie z masłem i cukrem. Odcedzamy, ścieramy na tarce o dużych oczkach.
2. Makaron gotujemy i odcedzamy.
3. Cebulę kroimy w kostkę, szklimy. Dodajemy mięso mielone i smażymy rozdrabniając widelcem. Wlewamy śmietanę, mieszamy i chwilę dusimy, aż mięso ją wchłonie.
4. Dodajemy sól, pieprz, marchewkę i mieszamy. Chwilę smażymy.
5. Mieszamy z makaronem, podajemy.
Smacznego!

4 komentarze:

  1. O, tak jeszcze makaronu nie jadłam. Świetny pomysł, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często jem makaron, ale tego to jeszcze nie próbowałam :D
    Wpadnij do mnie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sycące, zjadłabym raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń